28/4

Idag har jag blivit ganska mycket fattigare i pengar, och väldigt mycket rikare i saker. Jag och Danne bestämde oss för att inte slösa hela dagen på att ligga inne och sega, så tog våra ben först till lager 157 där vi hittade en gyllene hylla full med nya converse-pjux i alla möjliga färger. Slängde mig över ett par lila & marinblå, och Danne haffade två par vita. Även en röd stickad & en oversize tröja fick hänga med mig hem därifrån. Slängde nöjda in våra köp hemma, hämtade cyklarna och tog en sväng ner till city. Där köpte jag lite nytt välbehövligt smink, tog en glass vid hamnen och åkte hem för att laga lite mat. Det bjöds på fläskfilé och klüftpotatis med bearnaisesås. Satt fint i kistan. Man kan nästan tro att Dane är den som är gravid i vårat förhållande. Han har ett kopiöst stort sovbehov. Även idag. Nu ligger han och snarkar sedan någon timme tillbaka. Hoppas på att han vaknar snart så vi kan ha lite lördagsmys. Förresten så fick min storebror sin tredje lille pojke igår! Åååh, så söt. Nu är det min andra storebror som ska ha, sen vi. Det sprutar gosungar i år! Blir nog fler svängar till Jönköping framöver!


Kommentarer
Anonym

Vill du ha en naturlig födsel`? :)

2012-04-29 @ 15:03:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0