Canon Objektiv EF 50mm f/1.8 II

Har klickat hem mig ett nytt objektiv till systemkameran. Valde just detta för att jag läst runt på internet och sett BARA bra resensioner om det, plus att det inte är så dyrt! Gör bilden extra skarp och färgstark! Perfekt till bilderna jag tänkt att ta, då jag kommer gå in stenhårt för just fotografering under lillans tid. Mycket porträttbilder blir det, och det ska bli både mysigt och spännande att framkalla, förstora och dokumentera alla hennes framsteg och utveckling med fina och skarpa bilder.



Kommentarer
Madeleine

Den är kanon! Jag fick den i julklapp och jag är riktigt nöjd. Dock inte så använd men när den används blir jag riktigt nöjd som jag tror du med kommer att bli :)

2012-04-23 @ 19:38:07
URL: http://dolliblond.blogg.se/
Anna

Ja, de är verkligen otroligt fina! Det är så rackarns synd att dom kommer växa ur kläderna så snabbt. Jag vet inte om jag kan köpa några kläder alls i storlek 50 för som det ser ut just nu så har vi en stor bäbis därinne, hihi. Men vet inte om det är en pojke eller en flicka, så det är spännande!



Grattis till dig!! Såg den röda vagnen och påslakansetet med moln, himla fint! =)

2012-04-24 @ 08:08:17
URL: http://lillannaa.blogg.se/
Louize

Svar till sandra:

åh ja det är en mäktig upplevelse och nått som e så vackert.

ja tror många som ha skräck över de skedet tänker för mycket, o lyssnar så mycket av vad som sägs runt om och man tar ju åt sig de som e negativt oftast

2012-04-24 @ 09:42:30
URL: http://shapeful.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0