Regn & lite nytt till lilltjejen

Gick på stan, och vad händer då? Jo, Sandra hittar barnkläder som bara är SÅ söta att hon måste ha det. Denna gången var heller inget undantag. Blev 2 par byxor, ett par "jeans" och ett par "leggingsbyxor". Båda i jättemjukt material. Bas-byxor skulle jag kalla det. Har mest bara strumpbrallor eller byxor med massa mönster på sedan innan, så det är bra att hon nu har lite som man kan matcha till lite vad som helst. Även ett par mjuuuuuka tifflor med mjuuuuk mössa till. 3 av sakerna från Newbie - såklart

Kommer tråkigt nog inte få jobba på hela veckan, så jag är ganska bitter. Mina ögon är sprängröda och kladdiga fortfarande. Dock kändes det som de gick åt rätt håll imorse när jag vaknade iallafall. Inte HELT igenkladdade. Ella kom hit, vi gick till stan (som jag skrev innan) och käkade kinamat och en runda omkring. Sedan kom dannes farmor. Hon vill sticka massa koftor, sockar och filtar till oss, så vi var inne i garnaffären. Hon gör alla modeller i fönsterna där, så hon får ta garn gratis. Hur bra som helst. Någonting som är skitdåligt till barn i affärer är just tjocka tröjor. Har nog nästan ingenting till lilltjejen i just tjockärmat osv, så det är kanonbra att hon kan fixa det åt oss. Beställde nu av henne en söt liten kofta med små får på med mössa, en liten blus med matchande mössa och filt och sedan en pippitröja med små virkade "converse-tofflor". Stickat är SÅ fint, och hon är så sjukt pepp på att sticka saker till våran lilla donna hon förmodligen kommer få nya när hon vuxit ur det andra. Nu ska jag slänga mig på soffan och glo på big brother. Vädret suger ju ändå! Svarar på frågorna senare. Ta hand om er! P.s - 120 dagar kvar idag :)))




Kommentarer
Elin #806

Åh, de där röda är jätte söta! Hittade själv ett par på tradera för typ 10kr :D (Y)

2012-04-27 @ 08:47:00
URL: http://littleramona.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0