Ny design & fortfarande hemska ögon.

Jag är fortfarande hemma och måste fördriva tiden med diverse saker. Fixade bland annat iordning min design imorse. Blev mycket nöjd faktiskt. Enkel och stilren. Trodde att jag skulle kunna gå till jobbet imorgon, men nu har det vänt IGEN och mina ögon såg fruktansvärda ut när jag vakna imorse klockan 4 (!!!) och inte såg någonting. Danne har precis kommit hem från jobbet så vi ska ner på stan och köpa läkemedel som kanske kan hjälpa mig få bort denna skiten och sedan ta en glass i hamnen. Måste komma ut lite i det fina vädret känner jag. Får både dåligt samvete och mår dåligt av att vara hemma. Så tråkigt! NU vill jag ha bort denna skiten. Siktar på att kunna jobba på torsdag, annars blir jag knäckt. En bra sak för att inte bara vara negativ var att jag fick sjukaste lönen. Jätte mycket mer än vad jag hade trott, så nu kan jag spara hur mycket som helst. Känns bra i magen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0