Smartast i världen.

Danne - Fan, tänk att föda TVILLINGAR! Då måste man ju trycka ut två...
Jag - Ja, men man måste ju krysta ut moderkakan efter man tryckt ut ungen sen med
Danne - VA? En kaka...
Jag - Ja, de är ju inte en brownie precis...

Hahaha. No comment typ. Nu ska vi snart ta och bege oss till Jacke för att kolla på fotboll. Jag gick med på det om jag fick äta pizza, så det blir det! Lillan lever förövrigt FAN i magen! Helt sjukt. Hon sover ju tamigtusan aldrig! Lika bra att ställa sig in på en redig spjuver till dotter! Förresten så har jag bestämt mig för att jag SKA ha tillbaka min gamla kropp efter graviditeten och komma i mina brallor igen, annars kommer jag gråta blod! Good luck to me then.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0