Ville bara säga att....

1. De som inte har något liv mer än att vara anonyma, fega och förstöra andras lycka kan hålla sina åsikter för sig själva.
2. Jag kan se vilka ni är genom att spåra era IP adresser som ni automatiskt lämnar med er.
3. Jag VET vad allt som gravid innebär, jag planerar och vill ha allt i tid och väl förberett. Vet vad det innebär att skaffa barn och inte fan tror jag att jag får ut en docka bars för jag köper saker till henne "redan". Jag vill vara en bra mamma och ge mitt barn allt jag kan. Det är väl inte så konstigt? SÅ kul är det inte att "bara köpa". Det är dyrt så in i helvete och vi sparar som FAN för att ha råd med fina saker, för vi tycker det är viktigt. Jobbar med barn varje dag så vet vad som väntar mig. Jag är inte dum i huvudet.

....ursäkta, ville bara avreagera mig. Förstår inte hur vissa orkar bara.



Kommentarer
Tove

tyvärr är det ju så typiskt svenskt att sitta och vara avundsjuka och störa sig på andra!

2012-04-06 @ 22:31:48
URL: http://toive.blogg.se/
Annie :)

Vet inte redit vad dessa anonyma människor har skrivit till dig Sandris men av det man får ut av vad du har skrivit så verkar det inte varit några ljushuven som kommenterat precis!!



Man väntat ju inte precis till sista månaderna att inhandla allt när man är stor som ett hus kan ha foglossningar och kan vara grön av illamående, och kanske inte ens orkar röra sig. Gjorde precis som dig även om jag fick reda på att jag var gravid med min plutt sent! Min lön var slut lika fort som den kom in på kontot nästan. Inköpslistan är ju inte precis kort :)



Du kommer bli en kanon mamma och Danne en super pappa man märker bara genom att läsa din blogg hur ansvarsfulla ni är och hur ni planerar för er dotters bästa och er framtid som familj!



Skit i sur fi....



BAMSE KRAM

2012-04-07 @ 02:11:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0