10 dagar kvar till beräknat datum!

Jaha, då var vi där! Imorgon är vi nere på ensifftigt! Känns rätt sjukt. Nu kan hon verkligen titta ut när som helst. Nu kan vi också säga att "nästa vecka är vi beräknade". Riktigt häftigt. Så nära, men ändå så långt bort. Rätt sjukt att tänka att man har en helt klar bebis i magen. Nu har jag även satt lösenord på bloggen eftersom jag inte vill att vem som helst ska kunna gå in och kika här. Det kommer ju trotts allt vara bilder på vårat barn här, och det känns ganska privat enligt mig. Känns skönt att ha det gjort också! :) Nu är det bara att vänta. Jag är skit dålig på att ta bilder och så nu. Gör inte så mycket mer än att ligger och glor på tvn och samlar krafter. Var precis på Corner med Fredrica och käkade lite, och nu sitter jag här igen. Lite lagom. Orkar inte så mycket mer ändå. Nu ska jag slänga mig i sängen och ta mig en tupplur. Man vet ju aldrig - kanske ska man föda barn inatt?

Här får ni en bild på presenter L fick av Fredrica häromdagen! En söt napp, en "napptermometer" och en gosekanin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0