Bara en massa falsk-alarm

Håller på att bli tokig. Inte bara på väntan, utan på att jag har så mycket och intensiva förvärkar ibland att jag varje gång ligger och kvider och blir glad, för att sedan bli lika besviken igen när smärtan försvinner in i tomma intet. Att man kan vara så otålig? Jag menar, 11 dagar kvar till BF och jag vet att jag ABSOLUT kommer ha ut henne inom de kommande 3,5 veckorna som max. Ändå går man hela tiden och väntar. Man vet ju att det kan hända när som helst, och det är väl det som gör en frustrerad. Jävla förvärkar. Hoppas dom är till någon nytta iallafall. Ska ta min sura min, åka hem till mamma och Micke med Daniel om 1,5 timme, sedan ska vi fika med svärmor och svärfar senare ikväll. Allt för att fördriva tiden, för den har aldrig gått så långsamt som nu...


Kommentarer
Anonym

Har aldrig hört/ sett någon som skriver/Tkr som du. Hon kommer ut när hon är redo- fatta? Hon är dessutom "liten", är det inte bättre att låta henne bara vara och jäsa då? Det värkar som om du skulle bli glad om du födde i v 34 och är inte det JÄVLIGT själviskt? Taggs ner lite. I varje jävla inlägg skriver du om att du vill föda- det kommer när det kommer!!!!!

2012-08-12 @ 12:56:50
Sandra

Verkar som det är någon annan som ska tagga ner. När man har ont och längtar så vill man självklart ha ut henne. De är väl inte så konstigt!? Hon är helt klar, så jag ser inte det själviska i det hela? Och sluta överdriv. Och använd ditt namn om du har en åsikt.

2012-08-12 @ 13:16:00
URL: http://Textavkarlek.blogg.se/
Anonym

Klart man längtar vem gör inte det som gravid? Och du som tycker det är så fel att skriva om det, - har du själv varit gravid? Om inte, du har inget att komma med. Fö det är tungt kan jag lova!
Sen är det bra för bebben, ( om man mår bra villsäga) att
Man går hela tiden ut. Alltså, 39-40 v

2012-08-12 @ 13:52:54
J

Jag förstår din längtan och otålighet! Själv fick jag gå över två veckor och höll på att bli galen i slutet :) Men det är värt all väntan i slutändan. Jag lovar! :) Och ja, varje förvärk gör nytta. De förbereder ju kroppen för vad som komma skall och efter varje värk är det en mindre och alltså ännu ett steg närmare slutet :) Jag vill gärna fortsätta följa dig om jag får.

2012-08-13 @ 09:03:33
URL: http://jochp.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0