En dag hos Carro

Vaknade klockan 8 imorse. Jag lyckades somna inom en halvtimme igårkväll (YEY). Vet inte när det hände sist! Brukar få vrida mig i flera timmar innan jag kan somna. Kanske bäst att föebereda sig om man får en liten tös som gillar att vara uppe om nätterna. Hur som helst, så skulle jag träffa Carro och ta en fika klockan 11, så gick upp, åt frulle och begav mig ner till stan för att köpa en liten present till Lowa. Fick bli ett par leopardbrallor med volang i stjärten och en söt body till som förövrigt blev mycket uppskattat. Kul! Köpte med mig lite fika och sedan har vi mest druckit alldeles för mycket kaffe, pratat skit & gosat bebis. Lilla Lowa fick testa dom små kläderna hon fick och blev jättefin, men kräkbebis som hon är var dom lika nerspydda några minuter senare, haha. Åkte hem, blev serverad mat, varit och handlat och hämtat ut paketet med kläder till Livia från Kappahl och nu sitter jag här. Ikväll får ni en ny uppdatering, går ju nämnligen in i vecka 39 (38+0) idag! På återseende!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0