Mobilblogg

Ligger just nu i sängen och slappar. Orkar inte mycket mer. Legat med förvärkar stora delen av eftermiddagen men som sedan som vanligt ville avta. Har tjutit av frustration och längtan. Inte kul att längta efter någon så mycket. Var hosbarnmorskan idag för sista gången förhoppningsvis. Bra hjärtljud, blodtryck och SF måttet låg på 34. Konstaterade att det förmodligen är en liten som tös som ligger där inne. Gör mig absolut ingenting!! Och det var inte något allvarligt, utan normalt. Ska bli spännande att se hur det är när hon äntligen kommer ut. Känns inte som att hon någonsin kommer göra det, men ändå. Tjurig pessimist idag. Usch. Idag är jag jobbig. Går nog och lägger mig istället. Kram!


Kommentarer
Sofia

Jag är i vecka 32 (31+0) och har sf mått 32(!), antar att jag kommer få en enorm bebis! Haha..
Förstår att du längtar, men snart är hon här :D

2012-08-11 @ 12:31:37
URL: http://fiadenfina.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0