Sammanfattning L's SF-kurva

Den andra modellen stämde inte alls, så använde mig av den dom har hos barnmorskan och gjorde en sammanfattning på hur L har växt under hela tiden. Hon har hela tiden legat en bit under snittet som är den svarta linjen, och hennes har jag märkt ut med den röda linjen. Barnmorskan sa att hon kommer förmodligen vara en liten bebis, men inget som är onormalt som sagt. Hade gärna velat veta lite mer, men jag litar på henne. Nu får vi hoppas att vi inte behöver gå dit mer, utan att hon vill kika ut innan. Har tid den 24 Augusti, dagen efter beräknat om inte så är fallet. Time will tell!



Kommentarer
Jenny

Bry dig inte sa mycket om sf-matt, det ar en valdigt gammaldags metod att mata bebisar pa. Den dagen mitt vatten gick, 34+2 matte jag 40 cm o barnmorskan trodde att jag skulle fa en jattestor bebis. Sen kom lilla lilla bebisen o vagde 2270 o vi hade inga klader som var sa sma, haha. Sf sager mer hur mycket vatten man har och jag hade valdigt mycket...
Jenny

2012-08-11 @ 10:13:48
Anonym

fast du födde ju i vecka 34+2?.. klart inte bebisen var så stor då liksom..

2012-08-11 @ 11:32:12
Jenny

35+1. vad jag menar ar att anda var mitt sf 40cm fast att det var sa tidigt, sa man kan inte riktigt ga efter det

2012-08-11 @ 14:18:29
carro- mamma till 2

spännande, hoppas att hon kommer snart :)

2012-08-11 @ 18:56:34
URL: http://wcarro.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0