2012.02.10

Har igen aning om vad ja ska döpa inlägget till, därav min kreativa insats. Hur som haver vill jag till en början säga grattis till pappsi som fyller ännu mer gubbe idag. Sen vill jag bara kräkas massa skit här som vanligt.

Började dagen 08.00 med ett besök hos MVC. Inskrivningssamtal idag. Fick samtal från jobbet samtidigt vi var på väg ner att jag skulle börja 09.00 istället för 12.45, så det var bara att skena dit i all hast efteråt. Jag fick iallafall bekräftat att jag har lågt blodtryck och järnvärde. Kommer därför få börja äta järntabletter från vecka 20. Tydligen ska man bli dålig i magen av dom och en del mår illa. Score! Varför inte när de ändå alltid ska vara någonting? Fick massa blanketter att fylla i och massa nya tider för det andra ultaljudet, besök i vecka 25 och även ett läkarbesök angående min hjärtsjukdom. Nu har vi fullt med tider att passa. 

Började sticka igår som sagt och efter många om och men är jag på gång! Börjat med en liten bebismössa i babyblått och den tycks faktiskt bli fin, konstigt nog. Får se hur det slutar. Nu ska jag vräka i mig massa gott och kolla på "The voice" och sedan "21". Fett bra film, missa inte den! 9 dagar till ultaljud! ÅH! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0