Newbie

ÅH! Idag fick jag träffa Lotten. Kändes sjukt och konstigt. Insåg att vi inte setts på ett halvår. Vi som satt ihop innan. Tog en sväng på stan & fikade på Sahara. Snackade om allt mellan himmel & jord och kollade på garn i en halvtimme, haha! Nu håller jag på att sticka en mössa i grått, och sedan tänkte jag ge mig på sockar till den lille. Alltid kul att göra något själv, jag som är så rastlös & klåfingrig.

Tro inte att jag kom undan utan något! Fann märket "Newbie" inne på Kappahl. Det är gjort av 100% ekologisk bomull och både syns och känns på kläderna. Ville ha allting. Mer där lär det bli, men fick med mig tre små söta plagg hem som nu är favoriter. HUR FINA? Har nog blivit lite för besatt. Måste lugnt mig ett tag nu. Helst inte ens gå in i affärer tror jag. 



Bebis envisar sig att göra ont idag faktiskt. Har inte molat på ett tag, men nu jävlar är det igång igen. Man blir nästan lika rädd varje gång, för det känns som man ska få mens. Har vant mig vid tanken att det faktiskt är barnet som växer nu, men ändå hajjar man till varje gång. Ganska kul att så många kommer fram och klappar mig på magen när man går på stan. Ganska ovant, men skönt att folk tänker och bryr sig. Fick visa magen ett x antal gånger idag. Är svårt att INTE förstå att man faktiskt har någonting därinne nu. Jag längtar efter dig!!

Nu ska vi äta. Danne har stått i köket i en timme nu och lagat kött, klüftpotatis och bearnaisesås. Bäste karln! Dock blir väl jag disk-offret senare. Sticka klart och se melodifestivalen är väl det sen kommer hända senare ikväll. Känner hur många kärring-poäng man håvar in för varje dag, men jag gnäller inte! Hoppas ni får en superfin lördagskväll. Det ska jag ha! Förra veckan låg jag i maginfluensa. Tar igen det idag! KRAM!


Kommentarer
Amanda

Lias har också massa från newbie men växt ur de :( den där bodyn är KANON fin, tyvärr förliten så blir att införskaffa fler plagg därifrån :)

2012-02-12 @ 12:10:37
URL: http://amandaaelisabeth.blogg.se/
Sandra

Visst är dom!! Ville ha allting :)

2012-02-12 @ 19:41:05
URL: http://textavkarlek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0