Bara för att det är så mysigt

Idag har jag fått må bra IGEN! Har mått bra i flera dag. Hallelujah! Äter som aldrig förr och är pigg som en lärka. Det enda som känns ibland är molandet/värken när det växer och har sig nere i magen, men det ser jag bara som en kul sak. Tänker varje gång "NU VÄXER H*N". Så vaknade jag med näsblod imorse med. Täppt i näsan oavbrutet så kan ju ha med det att göra. 

Iallafall, så var jag och Daniel på en promenix till lager 157 igår. Dom har rätt mycket fina barnkläder faktiskt. Spyr dock på alla "FUNK" kläder som precis ALLA barn går i. Inte så konstigt med tanke på priserna kanske, men lägger hellre lite mer och får något som inte alla andra barn har (observerar detta just för att jag jobbar med barn varje dag och ser vad de har på sig). Finns iallafall ett litet bord där som ligger och glänser extra mycket. Det där bordet som jag inte kan hålla fingrarna ifrån, för alla saker är så SJUKT fina! Grabbade tag i två plagg och benen gick direkt till kassan med en suckande sambo bakom mig (haha). Lundmyr of Sweden, igen. Typ det enda märket jag har köpt till bebis, men det är ju SÅ fint! Nu får det dock räcka med det, måste variera mig lite. Gillar ju mest färgglada kläder till små, men just nu när vi inte vet könet är de svårt att köpa annat än svart/vitt/grått. Sen när könet visas blir det färger och mönster så det lyser om det. Men dessa små sötsaker fick jag hem iallafall och väntar på pyret tills h*n kommer ut!



250 riksdaler för båda. Älskar bebiskläder, huhu. Den dagen jag får go nuts utan att skämmas varje gång jag köper något kommer det ryka pengar, den saken e säker. 

Fick även hem en "GRAVID-bok" idag, där man kan fylla i vecka för vecka vad som händer, vad man tänker, vad man har för barnmoska, tider hos MVC och var man gjorde osv. Kul att spara sen! Nähä, dags att hitta på annat. Käka vindruvor kanske? Nytt carving. Äter en hel förpackning om dagen. Inte konstigt man blir dålig i magen, haha!! Förresten, schysst att det var fyra stycken som skrev vilka ni var som läser bloggen av hundra. Bra jobbat ;)


Kommentarer
Sandra

Varför vill du inte köpa kläder med färg innan ni vet könet? Pojkar med rosa eller flickor i blått är väl aldrig fel?

Mysig blogg :)

2012-02-01 @ 10:30:43
Sandra

Det är väl egentligen inte just "färgen" som gör det svårt. Det är alla mönster och vollanger osv som är så köns-inriktade om man kollar på kläder idag. Dockor, rosetter, bilar etc. Tråkigt tycker jag. Känner likadant om färger. Skulle aldrig säga att något egentligen är "tjej eller kill färg", men alla dom sätter ju en sån prägel på det direkt. Tråkigt!

2012-02-01 @ 12:51:21
URL: http://textavkarlek.blogg.se/
Miccis

När kommer fler uppdateringar på magen då Sandwa? Nyfiken :) Hoppas du har de bra.^^

2012-02-03 @ 12:08:02
URL: http://miccisforsure.blogg.se/
Sophia

Den pyjamasen med stjärnor har jag också köpt! ;)

2012-03-27 @ 13:48:31
URL: http://http://tokcocos.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0