Illamående + magbild

Jag får nog säga "välkommen till mitt nya liv". Jag mår just nu illa konstant. Grubblar över hurfan det ska gå att gå till jobbet hela veckan nu. Jag blir ju yr och vill kräkas varje gång jag reser på mig. Kan bli spännande. Många säger att även illamåendet går över vecka 12. Bara att stå ut 5 veckor till... minst. Morsan mådde illa 6 månader när hon väntade mig. Rätt stört, men jag antar att man vänjer sig. Man mår ju dåligt för en bra sak i slutändan iallafall.

Mitt nyår var inte allt för händelserikt. Mådde riktigt skit igår, så gick och ja mig i sängen INNAN klockan tolv. Gick upp en snabbis och kollade på fyverkerierna genom fönstret med täcket, men sedan gick jag och la mig igen och sov. Nästa nyår blir nog mycket mysigare när lilla knodden har kommit till världen. Måste tänka så.

Jag är nu alltså i vecka 7 (6+3). Man ser inte så mycket dock, men kul att se med tiden hur mycket magen växer. Ska försöka ta en bild varje gång jag går in i en ny vecka.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0