Oron från helvetet.

Att man ska gå & vara så nojig hela tiden. Även om jag inte har blödit eller något konstigt liknande är man ju så himla ovetande hela tiden. Det enda man har som bevis på att man faktiskt är gravid är de där två strecken på stickan jag gjorde två gånger för att vara säker. Och sen alla dessa symptom. Men ändå? Tänk om det inte skulle vara något där inne? KLART DET ÄR! Jag har ju varken blött eller något sedan jag testade positivt, och magen växer ju faktiskt lite hela tiden får jag för mig. JAG VILL PÅ ULTRALJUD NU! Haha. Detta knäcker mig. Denna oro. Är ju verkligen redan så mammig som man kan bli. Förstår att det är fler än jag som känner såhär. Man vill ju ha bevis liksom. Ett tecken på liv, ett ultraljud, en spark, vad som helst. Åh vad jag längtar. Jag vill se min bebis!

Fick två frågor på förra inlägget! Vad GLAD jag blev! Hur kul som helst! Skriv gärna vem det är ifrån också. Alla frågor är välkomna. Skulle vara kul att veta vilka som läser min blogg också, så skriv gärna ditt namn i kommentarerna så gör ni mig jätteglad. Nyfiken på vem som följer mitt äventyr med mig!

På tal om frågorna, så ska jag svara på dom direkt i detta inlägget. Båda var anonyma, tråkigt nog, men här kommer era svar! Ena frågan var om jag inte var illamående. JO! Det har jag varit till och från. Om du läser lite längre tillbaka så köpte jag åksjukepillerna "postafen" vilket gjorde att jag både kunde äta och leva "normalt" igen. Slapp illamåendet rätt bra iallafall. Nu har det gått några dagar utan tabletter och jag känner inte av det alls mycket faktiskt. SKÖNT! Men ska inte ropa hej för tidigit. Har iallafall inte mått så illa att jag behövt spy, som tur är. Andra frågan var om vi ska kolla upp vilket kön det blir på barnet. Svar: YES, det ska vi! Båda var överrens om det från början. När vi får veta, får ni veta! Spännande va! Men namnet håller vi på tills det föds :)

Det var nog allt. har nästan tryckt i mig en hel chokladkaka och danne har stuckit iväg på träning. Ska kolla på "Mammor och minimodeller" vid 9. Och dom jävla idioterna borde inte ha barn. MÅSTE sova efter det. Ska upp klockan 05.00 och ha jouröppningen imorgon. PHU! Ta hand om er!


Kommentarer
Anonym

Det var jag som frågade om ni skulle ta reda på könet, trodde jag skrev mitt namn men det fastnade visst inte ;) Jag är jätte nyfiken och kollar in här titt som tätt ;) Super mysigt att läsa och jag blir allt lite avis ;))



/Emma

2012-01-16 @ 20:59:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0