Snabbspola tiden!

Bara denna veckan har magen blivit mer och mer "pluffsig". Antar att jag har för lite tålamod. Detta är ju bara början. Man har så mycket tankar i huvudet. Ungefär sjuhundra gånger om dagen kommer man på sig själv med tanken "jag är gravid, fan så jävla coolt. Det växer en människa i min mage". Lika många gånger om dagen kan man inte låta bli att spekulera i hur h*n kommer att se ut. Kommer h*n vara lik mig? Daniel? Kommer h*n få Daniels bruna ögon, eller mina blå? Tusen frågor som snurrar. Vill klicka hem/gå och köpa massa söta bebiskläder men det är ju alldeles för tidigt. Får ögonshoppa sålänge. Allt är för tidigt. ORKAR.INTE.VÄNTA. Skynda dig att väx nu bebis, och spola fram tiden tills jag iallafall känner av dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0