Sur tjej, sura saker

Jag har fått någon jävla dille på citroner & allt surt i allmänhet. Eller bara frukt överlag. Ska ju tydligen enligt myt vara en tjej som är därinne isåfall, men håller fast vid min tro på att det är en pojke. Även Ella och min mamma tror det, så det ska bli spännande att se. Sov 14 timmar inatt. Helt galet trött fortfarande. Om man bara kunde få lite energi så man kunde vara pigg någon gång. Växer och knakar därinne. Molar och gör ont och har gjort hela dagen. Ett gott tecken antar jag. Imorgon är det måndag, ny vecka & nya möjligheter. Snäppet närmare vecka 12. Skynda skynda! På onsdag är det MVC som gäller som sagt och det ska bli både mysigt och nervöst. Vårat inskrivningssamtal lär vara snart med, likaså "nupp-testet" som äger rum runt vecka 11-13 där man kollar hur stor chansen är att barnet kan födas med downs syndrom. Alltså ett första ultraljud. Kommer tjuta som en barnunge.

Har på skoj kollat runt på lite pojk & flicknamn. Mysigt att spekulera och diskutera. Kommit överrens har vi gjort ganska bra och vi har ett par namn på listan som vi gillar extra mycket. Får se vad det blir för kön först!



Kommentarer
Anonym

Mys ! Ska ni ta reda på om de blir en pöjk eller en tjeja ? :)

2012-01-15 @ 21:23:34
Anonym

Mår du inte illa?

2012-01-15 @ 21:30:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0