Gårdagen

Oh, igår var det en underbar dag! En riktig sommardag! Kan säga att det inte är det roligaste ibland när man ska tulta fram med magen och anfåddheten som uppstår när man går några meter, men det ska inte heller regna bort en hel sommar. Tog tillfället i akt och for ner till stan jag och Daniel. Köpte för en gångs skull någonting till mig själv - en ny kofta. Fick även med mig ett par strumpbyxor till lillan med vollanger i stjärten. Hur sött är inte det med blöjrumpan? Åh. Köpte med mig det där underbara alkoholfria mousserande jordgubbsvinet hem samt två liter jordgubbar, sedan satte vi oss och glassade på balkongen i solen. Underbart! Fick upp belysningen igår också när vi äntligen fått tag i adaptern som varit borta. Gud så mysigt det blev till kvällen sen! Bjöd med Victor och hans tjej Emilie till Morella där vi satt och tog oss något att dricka och lyssnade på livemusik. Gick hem i sommarvärmen vid halv 11 hugget och jag och Daniel satte oss med varsin filt och pratade om allt mellan himmel och jord i våran lilla mysbelysning. Det skulle varit pricken över i'et om jag hade kunnat somna efter det, men ack ack ack, där trodde jag fel. RLS och förvärkar tyckte annorlunda. Satte på filmen "Remember me" och grät en svätt, sedan somnade jag, halv fyra. Men då gjorde det ingenting, för jag hade haft en fantastisk dag och kunde sova hur länge jag ville dagen efter.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0