BB-kläderna är utvalda!

Jag beklagar den dåliga uppdateringen, men för fjärde gången de senaste veckorna så har vårat internet och tv legat nere. Bredbandsbolaget i ett nötskal. Vi har det sammankopplat, så slutar internet att funka så funkar inte heller våra kanaler. Nu är det äntligen tillbaka, och även jag. Igår var vi som sagt på förlossningen på smärtlindringsinformation. Tyvärr så fick vi inte kolla på rummen som jag hade hoppats på, utan fick istället sitta i en föreläsningssal och kolla på bilder på en powerpoint när hon berättade. Ganska givande ändå. Det mesta visste man redan men lite smartare tyckte jag allt att jag blev. Rekommenderas! Förövrigt skulle jag kunna DÖDA allt gräs som finns. Jag är så fruktansvärt allergisk och vet knapt vart jag ska ta vägen. Vill inte trycka i mig massa tabletter och skit nu när jag är preggo, så har ögondroppar och sedan får jag helt enkelt härda. Inte lätt att sova när man har RLS i benen, världens allergi och måste springa och kissa stup i kvarten. Men jag ska inte klaga. Man kan ju ha det värre. Har nu tagit upp BB-väskan och börjat planera lite inför vad jag ska packa ner. Valt ut pluttans kläder som får hänga med dit iallafall. Valde även något neutralt. Man vet ju aldrig. TÄNK OM det skulle komma ut en liten kille. Inte för jag tror den chansen är så stor, men ändå! Man ska nog alltid ha det i bakhuvudet. Här får ni en bild på tre av outfitsen som får hänga med. Imorgon ska vi till MVC igen och kolla om hon växt något eftersom hon hade gjort de så dåligt sist. Håller alla tummar. Sen blir det jobb med dans runt midsommarstång och glass med jordgubbar, sedan ledigt i fyra dagar! Yeeey!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0