Det sista inköpet till pruttis

Ja, nu har jag och Daniel varit nere och köpt det sista som behövdes till Livia, plus lite som inte behövdes också, självklart. Jag har ju offeciellt satt stopp för handlandet och nu väntar vi bara in henne. Hon behövde någon extra pyjamas, så det fick vi med hem två stycken, även ett par byxor som Daniel tyckte var häftiga och ett rödrandigt set bara för att det var så sött. Nu är hennes garderob större än våra tillsammans det kommande halvåret typ, så nu får man börja handla efter behov efter hon kommit istället. Jag är nöjd i både hjärtat och själen iallafall. Nu är det bara lite apotekssaker kvar som jag tänkte att vi skulle köpa någon gång i Juli, packa BB väskan samtidigt sedan är det bara väntan kvar. Börjar inse att det närmar sig! Danne förbereder nu maten. Fläskfilé med basilikatäcke, klüftpotatis och bearnasisesås är vad som bjuds på idag, sedan kommer Emil hit för lite sällskap. Jag har även tänkt vinna lite pengar idag, så slängde in en Harry boy. Drömma kan man ju alltid! Lite mousserande alkoholfrill jordgubbsvin, färska jordgubbar och lite snask ska jag lyckas trycka i mig sen med. Blir nog en härlig dag!




Kommentarer
moncan

sluta läskas med så god mat!! :D blir ju hungrig.

älskar kläderna :)

2012-06-11 @ 08:58:15
URL: http://vwgolf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0