En kväll på Gränsö

Åkte ut på familjemiddag. Tyckte väl att det var lite halvsegt, men dagen slutade faktiskt helt fantastiskt. Gick liten tipspromenad i skogen och sedan satt vi och hade picknick vid vattnet. Solen sken, barnen var glada, det bjöds på tårta, och ja. En riktigt lyckad kväll helt enkelt. Supermysigt. Fick mitt i allt ett samtal av min kära Londonvän Hanna som är på visit i Svea. Flickan ska på hultan (inte ett dugg avis, vill slå henne lite) och sedan återvänder hon igen. Hon och Idah kom på besök, drack kaffe och hon ställde sig och diskade min disk (?). Tack på dig. Hemskt när så goa vänner bor så långt bort. Alltid lika kul att ses, men lika sorgligt när hon åker igen. Nästa gång vi ses är jag förmodligen mamma. Rätt sjukt. Vi som gjort sånna sjuka saker ihop. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0