Finaste arbetskamrater & barn med föräldrar!

Åh, jag blir helt rörd av all omtanke alla skänker nu när man ska sluta jobba. Har fått så sjukt mycket och fina presenter av barn och föräldrar och idag kom dom även från personalen när jag satt på min fika och gav mig en jättefin blomma och ett presentkort på Anderssons guld. Så fina ni är! Kommer sakna alla så sjukt mycket, men nu är det dags för mig att vara hemma och ta hand om min egen knodd istället för andras! Har 4 veckor kvar att jobba dock innan jag går hem, men de flesta av ordinarie personalen går hem denna eller nästa vecka på semester så därav den tidiga gåvan. Jag själv var även igår och köpte en liten present till barnen som de fick öppna vid samlingen idag. Två ritplattor med diverse symboler man kunde måla med. Blev en hit direkt! Kul! Något annat som är mindre kul är min sömn. Får hela tiden höra "ta vara på sömnen nu innan den lilla kommer". My ass! Inatt fick jag sova max 3 timmar sammanlagt. Gick och la mig vid 10 hugget och vid halv 4 tror jag klockan var, somnade jag. Allt på grund om denna hemska RLS och att man samtidigt blir kissnödig en gång i kvarten. Slutade med att jag satt på toaletten mitt i natten och tjöt för jag var så trött och visste att jag skulle upp klockan sex. Ibland är livet tufft. Tur att jag slutade tidigt idag. Tog oss ner till stan och spelade minigolf med Victor och Emilie, och sedan hem igen. Nu ska jag fixa iordning mig, för klockan sju ska alla jobbarkompisar ses på Guldkant och käka avslutningsmiddag! 



Kommentarer
Linda

Känner igen mig med att inte kunna sova och sitta och grina mitt i natten. Och då är inte jag gravid

2012-06-29 @ 17:32:06
URL: http://lindatunstrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0