Jävla mig själv.

Jag måste sluta sluta sluta oroa mig och överanalysera ALLTING. Håller på att bli tokig på mig själv. Såg precis att mitt legitimation går ut 1 augusti och måste skaffa nytt, problemet är bara att min bank har flyttat och finns inte längre här, vilket resulterar i att jag måste byta bank också. En sån liten skitsak sitter jag och nojar över? Det är väl förfan bara att gå in på Swedbank, säga att jag vill byta till dem och att jag behöver ett nytt legg? Och det går jag och retar mig på. Men det är väl mest för jag skaffat min e-legitimation på SEB och har min föräldrapennings loggin på den banken, men de är ju bara att byta där med. SÅ. Enkelt och bra kommer det gå. Nu får jag fan skärpa mig. För mycket i huvudet just nu. Daniel har åkt iväg på match i spöregnet. Själv sitter jag med en påse djungelvrål och en fanta och tycker att jag har det ganska bra. Idag är det första Juni, och bara EN månad emellan till Augusti. Riktigt sjukt att det närmar sig så mycket nu. Förresten så vann jag en body från Me too på tradera häromdagen för 5 kronor (haha) och så har jag även klickat hem ett till bäddset med märket MOLN till vagnen. Ett svart. Bra med flera reserv med all kräks och hit och dit. Nu har vi svart och rött till vagnen (precis som våran vagn) och ett rosa till sängen. Utan tvekan finaste som finns enligt mig själv. Btw - en på bild på efterrätten på trerättersmiddagen vi åt i onsdags.




Kommentarer
Rebecca

Du kan alltid fixa leg hos polisen!

2012-06-01 @ 18:40:48
URL: http://frumattheos.webblogg.se/
Rebecca

Japp, det är bara att gå dit och dom tar kort och allt. I alla fall är det så i Uppsala men tror både mamma och syster gjort det hos polisen i Västervik också så det borde gå :) Tror det kostar 400 kr om jag inte minns fel!

2012-06-01 @ 20:10:11
URL: http://frumattheos.webblogg.se/
Miccis

Ja Sandra.. Fixa leg hos polisen ist det är MKT billigare än att skaffa ett nytt via banken.

2012-06-01 @ 21:12:37
Rebecca

Gravidhjärna här, svarade jag på det du skrev :P? Annars blir det upprepning haha. Det är bara att gå dit, dom fotar och allt. Tror det kostar 400 om jag inte minns fel.

2012-06-01 @ 23:10:11
URL: http://frumattheos.webblogg.se/
Sandra

Tack snälla! De ska jag göra! :)

2012-06-01 @ 23:17:38
URL: http://textavkarlek.blogg.se/
emily

Du kan ha leg från en annan bank, spelar ingen roll om du har konto där eller inte. :) Det har jag iallafall haha!

2012-06-07 @ 21:08:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0