Liten Sandra

Var hemma hos mamma en sväng och fikade över dagen. Satte oss ner och pratade om allt mellan himmel och jord och mamma hämtade plötsligt massa förstoringar på kort sedan jag var en liten plutt. Det går ju inte att ens tro hur lilla damen i magen ser ut, men måste medge att både jag & Daniel var mycket söta små barn. Tror att tjejen i magen kommer se ut som mig, fast med mörka ögon och mörkare hy, precis som Daniel. Vad tror ni? Mycket kul att bara spekulera. Kanske inte alls blir som man tror!




Kommentarer
moncan

svar:

Jo ja försöker, de e ibland nån gång ja kan tänka så. Men försöker tänka positivt hela tiden :D!! Men tack för knuffen om man säger så :). Jo dom vänner pratar jag inte med längre. Dom tog bort mig :S Och oftast e de t.om dom man trodde man kunde lita mest på o vända sig till. Men icke då. Hoppas allt går bra för dig ^^! Kul o läsa din blogg :D

2012-06-11 @ 13:53:40
URL: http://vwgolf.blogg.se/
Ulrika Emini

Jag har en föreställning om att våran lilla stump kommer att födas med svart hår som sin pappa. Antagligen kommer den att få mörka drag som honom, och då hoppas jag att den får mina ansiktsdrag. :)

Jag skrev ett inlägg där jag letat upp de dominanta anlagen, det var faktiskt intressant. Du kan ju kika! :) Kram

http://ulrikaemini.blogspot.se/2012/05/dominanta-anlag.html

2012-06-11 @ 19:31:39
URL: http://ulrikaemini.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0