meandi

Ååååh, ÄNTLIGEN har jag fått det - grodsetet. Snälla Maria på meandi som har försökt att få tag i det till mig i flera veckor trots att det varit slutsålt! Hon ringde en sista gång igår och sa att hon fått tag i det, och idag var vi och hämtade det hemma hos henne. Glad mamma som tusan, men 500 spänn fattigare. Helt sjukt vad de kan ta betalt för barnkläder. Det var för fint för att tacka nej till och tog i storlek 74/80 så hon kommer förhopningvis kunna ha det ett bra tag. Nu har jag äntligen tvättat alla andra övriga bebiskläder och lagt in i garderoben. Det som ska med till BB ligger redan nerpackat i väskan (kläderna bara) och nu är det bara sängkläderna som ska tvättas en gång till innan hon kommer hem, men de gör jag inte än på några veckor, inte heller packar klart. Det gör jag nog veckan innan eller något sånt. Måste till apoteket och inhandla det sista med. Frid.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0