Mysmagen

Imorgon susar jag in i vecka 33. Sjuuuuukt. På söndag är det JULI! Tänk, inte långt kvar tills jag kan säga "nästa månad ska vi ha barn". Tjoohoo! Fjärilar i magen! Nu har det bara sagt PANG i magen och den har svullnat som en stor fluffig muffins. Undrar hur stor magen kan bli egentligen. Den börjar bli i vägen också faktiskt. Alla kommenterar att den är så söt och fin och de är så gulligt för att ja e så smal i övrigt. Att jag bara är en stor mage. Tja, gulligt kanske de är, men de är också ganska jobbigt. Känns som jag har sprungit marathon när jag gått 100 meter. Fixade nytt legitimation i måndags hos polisen, och det hade redan visst kommit. Sjukt snabbt. Nu är det avklarat också. Såg förjävlig ut på kortet, men vafan. Vem bryr sig? Daniel ringde även idag och bokade tid för att skriva på faderskapstestet nästa gång vi ska till MVC. Det händer mycket just nu. Nu på fredag ska vi ut och käka med jobbet och nästa helg ska jag ha min babyshower. Tråkigt nog är det alldeles för många som fallit bort, men har bestämt mig för att anordna det iallafall för de som faktiskt tar sig tid och kommer. Det tar ju ganska mycket tid att fixa med mat och tårtor som ska bakas. Men det ska bli mysigt och jag hoppas alla de som kommer får en trevlig stund!



Kommentarer
Hanna

Gullebulle! Jag kommer nog till sverige igen runt 20 juli!! Är det början av aug eller sep du ska kläcka? Puss saknar sig lite

2012-06-27 @ 23:41:16
Ulrika Emini

Ah vad spännande! :)

2012-06-28 @ 07:19:13
URL: http://ulrikaemini.blogspot.se
Sandra

Hannut min mammut! Det är tänkt att hon ska kläckas den 23 aug, så inte början på någonting ;) Antar att du inte stannar så länge i Svea? Men måste ses. Då kommer jag verkligen vara tjock som en padda!!! Pözzus

2012-06-28 @ 09:03:09
URL: http://textavkarlek.blogg.se/
Anonym

Måste vara otroligt skönt att det fortfarande är en så sval sommar för dig. svullna gravid fötter och händer dubblas när det är tropisk sommar:p, peppar peppar

2012-06-28 @ 09:12:43
Hanna

Jag ror jag är i Sverige en månad, 2 veckor i viken och två i älmhult...då kanske jag får se den lilla körven??puss

2012-06-28 @ 10:44:40
Sandra

Anonym - ja, det är synd att klaga faktiskt, men liiite mer sommar än höstväder skulle jag nog allt vilja ha! Men jag valde nog definitivt en bra sommar & jag har inte svullnat något (mer än magen) ;)
Hanna - Ja vem vet! Det beror helt på när hon bestämmer sig för att besöka världen!

2012-06-28 @ 13:19:36
URL: http://Textavkarlek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0