Picknick & småfolk

Vilket jävla skitväder! Man känner ju verkligen inte av att det är sommar iallafall! Folk som sagt att det kommer bli en jobbig sommar för mig. Nja, jag vet inte! Mig gör det ju absolut ingenting att just denna sommaren blir lite sämre väder än vanligt. Men när en gravid ber om att få sol och värme, då är de fan något fel! Hur som haver så tog jag, Marlene och Bella styr mot sandviken efter jobbet, satte oss i ett vindskydd och åt massa snask-fika. Mindre gött var att cykla hem i regnet sen. Dock ett plus till att komma hem till finaste småfolk bodyn i brevlådan. Konstigt att den ser nopprig ut på bilden dock? Ljuset som luras.




Kommentarer
thess - BF 18e oktober

Jättefin! :}



Bor du i närheten av Sandviken alltså? :)

2012-06-13 @ 11:09:33
URL: http://thereshanning.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0