Prinsessans sovhörna är helt klar!

Foglossning. Jag trodde jag skulle slippa det, men nu har det smällt till för mig med. Går som en vaggande 90-åring och det gör förbannat ont. Det har varit en allmänt dålig dag idag faktiskt. Trött, ont, svårt att andas och illamående. Jag brukar vara så bortskämd med att må bra, så jag antar att det börjar vända nu när det går mot de sista månaderna. Börjar kännas att man varit gravid ett tag och nu växer ju bebis med hög hastighet. Vecka 30 på torsdag. Sjukt. Det kändes som igår jag var i vecka 20, och det är lika långt sedan dess tills nu, tills jag ska föda. 10 små veckor. Jag har nog inte fattat det ännu. Idag har även varit sån dag jag inte gillar alls - när hon knappt vill röra sig. Jag får ju panik. Men hon sover väl gott och växer. Imorgon är hon väl fit for fight för en ny kickboxningsmatch som vanligt. Hon behöver ju vila hon med. Förresten kände jag att hon hade hicka för första gången idag. Så sött, haha! Även blivit klar med hennes sovhörna. Vill inte ha någon sängmobil. Leka med sånt får hon göra i babygymmet. Sovplatsen ska förknippas med sömn och mysiga djur. Här ska våran lilla prinsessa sova om bara några veckor. Vad tycker ni? :) Börjar bli riktigt nervös! Vi är under 80 dagar nu med. 79 små dagar, sedan är jag förhoppningsvis mamma!




Kommentarer
Anonym

mina två hjärtan har alltid gillat säng mobilen stt somna till tack vare den lugnande musiken och djuren/sakerna att titta på och den har inte just dom

lekt me utan dom har förknippat den platsen me att sova :)



men du har gjort kanon fint!

2012-06-05 @ 23:34:37
Anonym

Jättefint :D

2012-06-06 @ 10:00:52
thess - BF 18e oktober

Det där med foglossning känner jag igen! vaknade idag och kunde varken resa eller vända på mig, det var som att jag satt fast med knivar rakt igenom höften, riktigt otäckt var det.. :/ dock får jag det bara om jag ansträngt mig mkt under dagen eller burit på nåt tungt (som jag gjorde igår)och då kommer smärtan på natten / morgonen. Känner du av det hela tiden?

2012-06-06 @ 12:40:44
URL: http://thereshanning.blogg.se/
Cuisette

Jättefin sovhörna! Hoppas att du mår bättre snart och att du slipper det värsta av foglossningarna. Jag fasar inför dom. :/

2012-06-06 @ 17:29:26
URL: http://www.cuison.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0