Smärtlindringsinformation på förlossningen

Imorgon. Phuu! Läskigt, spännande, overkligt. Får gå tidigare från jobbet för att vara utanför förlossningen klockan tre. Kommer kännas så himla skumt att vara där. Att se allt och inse att man snart ligger där och föder sitt barn. Så jävla häftigt. Jag är sjukt taggad och tiden får gärna springa iväg det sista nu. Om två månader kan du vara i mina armar och det känns helt fantastiskt. Är faktiskt lite nervös över torsdag när vi ska kolla om lilltjejen har växt något mer. Hoppas samtidigt på ett TUL så vi får se henne igen. Det vore ju underbart det också. Vi får väl se. Annars då? Sjukt sugen på jordgubbar och glass som har blivit mitt nya carving. Har dessvärre inga bubbisar hemma, så får nog nöja mig med glass. Ja, det var väl det hela. Förresten ni som vill följa mig på instagram - sök på "sandrasamuelsson".


Kommentarer
Madelene

sv: nej va roligt! :D Bestämt namn än då? ^^

2012-06-18 @ 21:26:29
URL: http://mkvarnstrom.blogg.se/
Madelene

sv: va fint! :)

2012-06-19 @ 07:32:56
URL: http://mkvarnstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0