Gratis MAM-napp

Förlåt för min dåliga update, men igår låg jag som utslagen efter jobbet. vet inte vad det är ibland, men verkar som om när jag har mina långa dagar så är kroppen slut och reagerar helkonstigt när jag kommer hem. Får väl tänka att det bara är tillfälligt. Det kommer nog dock inte bli bättre under graviditetens tid, men jag kämpar på så mycket jag kan.

Idag har jag iallafall haft en kort dag. Tre timmar och massa sol. Blåser dock SVINkallt ute. Har även kommit på att jag förmodligen fått tinnitus. Pulserande tinnitus. Jag har sedan en vecka tillbaka hela tiden det varit tyst hört min egna puls i mitt högra öra. Hur irriterande som helst. Men jag antar att det bara är att bli van. Jag kan ju inte precis sluta jobbet. Förmodligen är det ju just där mitt öra har pajat. Extremt mycket höga ljud hela tiden. 

Fick förresten hem min MAM-napp idag på posten. Gillar man MAM-sidan på facebook och fyller i ett förmulär ska man få en hem på posten. Gratis är gott. Speciellt när man är smålänning. Imorgon vecka 17! Tiden rinner iväg!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0