Snart får jag se dig igen, älskade mirakel.

jag HATAR att vänta. Speciellt när det gäller detta. Om 11 dagar får jag se dig igen. Jag får se hur mycket du har vuxit sedan sist. Känna av dina buffar samtidigt som jag ser vad du gör därinne. Jag får reda på om du är en flicka eller pojke. Mitt mirakel. Det absolut bästa som finns att bara ligga där och kolla på dig. Det var den lyckligaste stunden i mitt liv, och snart får jag vara med om det igen. Ska bli underbart att kunna sätta ett namn på dig. Kunna kalla dig någonting. Vi har redan namnen bestämda sedan länge. Nu väntar det att se vad du är! Låt dessa dagar springa iväg så jag får se ditt vackra ansikte och hur mycket du utvecklats och vuxit sedan sist. Mamma älskar & längtar efter dig!


Kommentarer
Elin #806

Jag mådde rätt illa i början i några veckor. Ingen spya, tack och lov. Var dock jävligt trött rätt länge. Det har precis börjat vända. Nu kan jag bara få ont i huvudet rätt lätt, oftast på jobbet.. så när jag anstränger mig. På ultraljudet så sa de att det var en liten tjej i min mage. Men det är ju inte 100% säkert. Men vi ska få komma tillbaka på UL igen i v.32. Då min moderkaka låg lite långt ner. Så då får vi se mer exakt :) Sjdå?

2012-03-19 @ 19:49:56
URL: http://littleramona.blogg.se/
Elin #806

Åh, men de dagarna kommer att gå snabbt. Jag trodde också att det var en kille först. Hade fått för mig det :P Men jag hade så fel :)

2012-03-19 @ 20:25:31
URL: http://littleramona.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0