Snö?!

Fan e detta för skit? SNÖ? Det ska ju vara vår nu. Huuua! Hoppas detta inte lägger sig och att det blir varmare snart. Det var ju nyss 18 grader varmt ute. Men jag ska inte klaga. Jag är fortfarande i ett lyckobubbla och allt känns så mycket verkligare nu när jag kan kalla den lilla ett namn och det blir mer "personligt". Ler så fort jag bara tänker på det. Tror jag har gått och spänt mig så länge att nu efteråt har jag världens huvudvärk. Ska ta oss ut om det slutar yra så dant och hämta barnvagnen. Ska bli mysigt att få hem den. Montera ihop den och se hur den ser ut, sen får den stå i källaren tills vidare. Annars blir det väl bara slapp idag. Inte väder för att hitta på något precis. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0