Inkomstblanketten har funnit min brevlåda!

ÄNTLIGEN! Nu har den kommit. En vecka efter de sa att de skulle skickat den. Men huvudsaken är att den är här nu. Har kontaktat löneadministratören och givit henne en liten förvarning om att jag kommer skicka den till henne, och hon lovade att fylla i den och skicka tillbaka den direkt. Så imorgon åker den iväg till henne och snart kommer den tillbaka. Sedan är det bara att skjutsa den till försäkringskassan och invänta summan. Hoppas på något okej, men förväntar mig det värsta. Man kan nog inte räkna med så mycket från just dom. Annars då? Livet rullar på! 5 jobbveckor kvar, varav de 3 kommande är kortveckor då jag är ledig minst en dag i veckan. Efter de 5 veckorna är jag ledig 1 vecka, och sedan jobbar jag mina sista 3 veckor under sommarstängningen och sedan går jag HEM! Skönt. Bara att ta sig egenom det sista nu! Jag är peppad. Jag ska klara detta! Fredagen den 3 augusti kommer bli en frid för mig. Det är nämnligen min sista jobbdag. Tycker det änsålänge går förvänansvärt bra. Har inte ont eller mår dåligt på något sätt. Det enda som påverkas är min andning en liten del och just nu har min lilla prinsessa hittat kissblåsan som är så fantastiskt rolig att sparka på, HÅRT! Kissar nog en gång i halvtimmen nu iallafall. Gud, kan inte fatta att snart är du här! 86 små dagar. Jag räknar ner varje dag. Snart får vi vår bebis i våra armar. Overkligt!


Kommentarer
Rebecca

Svar: Ja jag förstår inte riktigt att jag är så nära tror jag. Jag är så inställd på att gå över tiden så jag försöker att inte tänka på det :) Men tack så mycket! Tiden för dig kommer gå jättefort också!

2012-05-29 @ 22:01:53
URL: http://frumattheos.webblogg.se/
Anonym

Vilken djungel!! Jag förstår inte hur du har blivit så klok på det? Vart får man information om detta ifrån?



Du kommer bli en kanon bra mamma :)

Kram

2012-05-31 @ 09:45:42
Sandra

Efter ett x antal samtal till FK och läst egendom sjuhundratusen gånger är jag en bit på vägen iallafall. Det är verkligen en djungel!! Och tack snälla för den fina komplimangen :)

2012-05-31 @ 18:10:07
URL: http://textavkarlek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0