Sommarväder

Åh, så underbart! Vädret gör att denna söndagen blir lite mindre jobbig än alla andra. Man känner verkligen att sommaren är på väg. Bara några veckor kvar tills det är Juni. JUNI! Känner ni hur bra det klingar i öronen när man säger det. Ella tar studenten och man är en månad till närmare förlossningen. Helt galet egentligen. Nu är de inte alls långt kvar tills man ligger på BB och klämmer ut sin lilla pärla. Ja, om det vore så enkelt som det låter. Faktum är att jag inte alls är rädd. Inte ännu iallafall. Jag ser fram emot det som tusan. Även om det kommer göra ont tror jag att det kommer va så jäkla häftigt. Okej att jag är smärttålig, men det kommer nog vara något helt annat. Det är ju bara under en så kort tid, och sedan har man något fint resten av livet. Kan inte fatta att jag är mamma om lite drygt 3 månader. Undrar hela tiden hur du kommer se ut. Så spännande! Hämtade hem mitt objektiv precis. Har ju inget att testa det på för tillfället, så väntar med spänning med att få fota massa fina porträttbilder av min dotter sen när hon kommer till världen. Sängen står nu färdigmonterad, barnvagnen färdigbäddad, alla saker utan nått smått inhandlade och förväntansfulla människor i omgivningen. Så underbart. Ska snart käka lite mat och sedan kolla på Dannes fotbollsmatch. Det är ju så fint väder så man får passa på att vara ute medans det varar. Imorgon är det stängningsdag och jag ska jobba på Resedan, där jag kommer spendera min sommar under sommarstängningen. Ska bli spännande att se lite nytt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0