Vädret!

Hur kan man klaga? Jobbar på en förskola, vilket är ett stoooort plus dagar som dessa. Spenderas massa timmar ute i solen. Dock är våran innegård helt isolerad, så det blir sjuuukt varmt! Man får passa på att njuta medan man kan. Det börjar dock bli ganska jobbigt med magen. Hur jag är sitter så trycker det på överallt. Kissblåsan är en favorit att sparka på, så toabesöken är ganska täta. Även lungorna får ta ganska mycket stryk. Måste sträcka på mig för att få luft ibland. Phuu! Det går snabbt nu. Vecka 25 imorgon redan. 15 små veckor tills våran prinsessa är beräknad att komma till oss. Känns ganska nära nu, fast ändå så långt borta. Kommer nog bli ganska tufft i sommar när man kommer vara gigantisk och det förmodligen kommer vara supervarmt. Har svårt redan nu att böja mig ner och plocka upp saker. Men får kämpa på! Beställde precis biljetter till helgen. Blir ju en sväng till Jönköping. Hoppas på att få se det nya tillskottet i släkten, storebrors lilla nykläckta grabb. Dags för kyckling och pommes!


Kommentarer
Nathalie

Hejsan :)

Tänkte kolla om du fortfarande vill hjälpa mig med den där "baby grejen" till bloggen?

Isåfall hur skickar jag mitt lösen? Känns inte så jätte säkert att skicka på kommentarer hehe :)

2012-05-02 @ 22:14:20
URL: http://nathalierudin.se
Mikkis, 17 år och gravid

Vinnaren av dagens blogg är utsedd! Gå in och kolla om det var du som vann! :)



Kram



http://mikkisa.blogg.se/2012/may/vinnaren-av-dagens-blogg.html

2012-05-03 @ 16:53:34
URL: http://mikkisa.blogg.se/
Linda

Jag jobbar också på förskola och hoppas på att bli gravid inom detta år. Funderar mycket på hur det kommer att funka med jobbet. Men jag antar att det är väldigt individuellt hur man mår. En kollega jobbade 50% på slutet, men fram tills den dagen hon fick sin bebis och då gick hon över två veckor nästan.

2012-05-03 @ 20:47:15
URL: http://lindatunstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0