Vardagsmat för en tjockis

Hur ska man ta sig till jobbet utan att vilja begå självmord i motvind? Hur ska man sitta för att kunna andas? Hur ska man bete sig för att ryggen ska må bättre? Hur ska man orka vänta i tre månader till? Hur ska man bära sig åt? Det är inte alltid en dans på rosor att vara gravid. Tur att det bra överväger det jobbiga. För trotts att jag är stor och klumpig, inte kan andas, har svinont i ryggen och inte kan förstå hur jag ska klara sommaren i värmen som höggravid så är jag den lyckligaste i hela världen.




Kommentarer
Rebecca

Ha en kudde i ryggslutet när du sitter ner. Gör stoooor skillnad för ryggen. Jag kan inte sitta utan en kudde bakom ryggen.

2012-05-08 @ 22:19:18
URL: http://frumattheos.webblogg.se/
Rebecca

Ha en kudde i ryggslutet när du sitter ner. Gör stoooor skillnad för ryggen. Jag kan inte sitta utan en kudde bakom ryggen.

2012-05-08 @ 22:20:12
URL: http://frumattheos.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0