Gladfis

Idag har jag minsann haft en riktig gladfis att ha hand om. I fyra timmar låg hon och jag å fjantade. Skrattade, pratade, slängde i luften, kollade på tvn (hon håller upp huvudet jättelänge nu) och sjöng. Ja, helt fantastiskt. Hon utvecklas så mycket nu varje dag så jag knappt hänger med. Tänk att hon snart är 3 månader!! Hur sjukt är inte det? Igårkväll var det samma process vid läggdags, men efter många om och men fick jag henne att somna i sin säng. Ligger just nu och ammar henne, sen får vi se hur det går idag. Om vi får egentid ikväll jag och Daniel eller om hon tragglar idag med. Det borde släppa snart tycker jag. Imorgon är det en vecka sedan detta började. Tycker det verkar lite bättre iallafall! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0