Mysdag & bröstmjölk

Som jag skrev igår tog jag och Daniel oss en redig mysdag idag. Packade ner filt, engångsgrill, korv med tillbehör och cyklade ut till lysingsbadet för lite kvalitétstid. Man vet ju att det kommer vara fokus på barnet inom en snar framtid, och man får passa nu på innan att verkligen passa upp på varandra och göra mysiga saker ihop. Självklart kommer man ju behöva och finna den tiden sen också, men det kommer ju definitivt vara mycket svårare med det än vad det är nu. Var supermysigt iallfall. Satte oss i lä i solen och grillade våra korvar, satt & myste och lyssnade på musik. Kändes verkligen som vi tog tillvara på dagen. När vi kom hem åkte vi till ÖB för att handla diverse städ-saker och körde stenhårt med storstädning. Min bror ringde helt plötsligt och var i Västervik, så fick besök en sväng av honom och Per. Sist men inte minst blev vi hembjudna på Tacos hemma hos Erik. Fullt ös idag alltså! Imorgon är det jobb igen. Tre små dagar till helg, och på fredag far vi till Jönköping för att hälsa på min pappa och Lillemor, äta mongoliskt och shoppa loss. Ska bli superkul. Förresten så märkte jag att jag börjat läcka bröstmjölk igårkväll. Läskigt! Haha. Nu börjar det bli på riktigt. Maj nu också! Augusti känns inte alls lika långt ifrån som det gjort innan. Sålänge inte barnet har kommit så får ni faktiskt nöja er med mina halvdana, tråkiga instagrambilder. När lillan föds åker systemkameran fram!




Kommentarer
Mikkis, 17 år och gravid

Hejhej :) Vill du vara med på dagens blogg med chans för att visa upp din blogg för ännu fler läsare? :) Gå in på min blogg och skriv "Jag är med". Jag väljer ut en vinnare ikväll :)

kram



http://mikkisa.blogg.se/2012/may/dagens-blogg.html

2012-05-02 @ 09:09:58
URL: http://mikkisa.blogg.se/
Ulrika Emini

Vad mysigt det ser ut! :) Grattis till eran lilla bebis! Kul att hitta en ny gravidblogg att följa.

Kram Ulrika

2012-05-03 @ 16:22:31
URL: http://ulrikaemini.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0