10 timmar

Ja, vad ska man säga? Lyckligt lottad mamma! Trött har jag inte varit en enda minut sedan jag fick barn, snarare tvärtom. Livia har jämt varit duktig och fattat det där med natt och dag, och jag sover myyycket mer nu än jag någonsin gjort. Inatt sov hon 10 timmar i sin säng utan mat!!?!? Hoppas de fortsätter såhär. Jag kan inte klaga en sekund. Brukar sluta med sådär 12-13 timmar sömn och sedan tar hon oftast "powernapas" på 30-60 min, två till tre gånger om dagen. Min duktiga tjej!

Idag har hon varit på toppenhumör och vi har busat mellan hennes sovstunder. Passat på att fika med min chokladsockerkaka med glasyr jag bakade igår och en kaffe medan hon sovit. Nu var det dags för en nap till, förmodligen sista för dagen innan det är dags för kvällen. Blir nog en storhandling sen.

Det kommet verkligen något nytt varje dag nu. Senaste är att hon "pruttar" med tungan så det flyger saliv överallt här hemma. Haha. Så jäkla gullig. Älskade unge. Kan inte fatta att hon blir tre månader på söndag. Helt sinnessjukt. Bjuder på en bild från idag. Allt åker in i munnen för tillfället, och den nya dreglisen var inget undantag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0