Kortfattat om helgen

Jag har inte så mycket att tala om för er egentligen, så det kommer nog vara ganska ointressant. Jag har mest baddat ÖGONEN. Ja, det gick tydligen över i det andra ögat också. Skit. Får ju inte jobba bland människor när man har ögoninflammation heller, så blir nog hemma från jobbet iallafall imorgon. Se ifall jag kan få tag i lite ögondroppar eller dylikt. Ser ut som fan och det är sjukt jobbigt. Kännes som man har grus i ögat, och när man vaknar på morgonen är man helt igen-varad. Fy. Lika bra jag vistas inne så ingen ser mig. Spenderade iallafall dagen hos svärmor och svärfar igår eftersom danne var borta hela dagen och kvällen. Åt lite mat, bäddade klart vagnen med påslakan, täcke och kudde. Nu är den sååå fin & redo för en bebis. Kollade på tv och gamla bilder. Bara tog det lugnt. Åkte taxi hem med danne på kvällen och fick lyssna på hans snarkningar i örat hela natten och en dotter som inte ville ligga still, haha. Idag har vi gått bingo & nu ska vi käka en hamburgare. Håller även på att tvätta lilltjejens kläder så dom är rena och klara tills hon anländer (om alldeles för lång tid!)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0