MOLN, GUNILLA AXEN

Köpte detta fina bäddset till både vagn och spjälsäng med Gunilla Axens kollektion "MOLN". Underbart fint och kommer passa som ett smäck. Valde det röda till vagnen eftersom den är röd & svart och rosa till sängen. Klickade även med en grå söt body i samma mönster. Detta kommer bli hur fint som helst. Är även på väg ett täcke och kudde till vagnen, så nu är nästan allt där klart. Bara sängen med dess tillbehör kvar, som vi ska köpa på Ikea i Maj någon gång. Även då alla andra småsaker som finns billigt där som man måste ha.



Förresten så har man börjat kunna se när tösen sparkar utanpå magen nu! Så himla häftigt! Fick det faktiskt fångat på bild, men det verkade inte som att kvalitén vart bra på datorn tyvärr, annars hade jag mer än gärna lagt upp det här. Det går framåt hela tiden och jag längtar så SJUKT mycket efter dig älskade dotter!!


Kommentarer
Anonym

grymt sött:)

Dock förstår jag inte detta med tjocka täcken i vagn.. Och kudde.. detta blir varmt!! på sommarn behövs ändats filt! Och höst/ vinter har man overall, elr åkpåse.. Visst en sak om du skulle få mitt i vintern ok, men tjocka täcken i slutet av augusti...

Men Annars åh så Sött!:)

Nästan alla klär sina små bebisar för varmt. Ofta ser man bebisar nerbäddade i först overall, (och under vanliga kläder såklart), sen täcke, mössa, vantar, och över detta vagnens åkpåse..Stackars bebis tänker jag då, som förätit är knallröd i ansiktet och allmänt gnällig.. - ta av! Ända jag tänker:)

Hehe ber om ursäkt för min avreaktion. :)

du skriver så fint på din blogg vill jag bara tilllägga!

2012-04-01 @ 12:51:52
Sandra

Självklart kommer jag inte trycka i ett täcke en varm dag, utan kommer anpassa mig efter väder. Men tänker mer att det börjar gå mot höst, speciellt när om jag går över tiden och får i september. Vet själv vad du menar då jag jobbar på förskola och många föräldrar gör just detta - klär dom för varmt. Lovar dig att jag inte ska utsätta min dotter för detta! Bäddsetten är supersöta och kommer passa fint. Om de är varmt är det bara att klä det i en filt, man måste ju inte ha tjockt täcke! Och tack för den fina komplimangen :-)

2012-04-01 @ 13:08:45
URL: http://textavkarlek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0