Ögoninflammation - CHECK!

Ååååååååååååååå! FAN! Nu när jag mår bra med graviditeten igen så kommer det något annat. Nu har hela jävla ögat varat igen (ursäkta alla svordommar, men idag är ingen bra dag). Får se om jag ens kan kolla på ögat imorgon när jag vaknar. Daniel skrattar bara åt mig. Ena ögat e skit litet och kinderna precis knallröda. Hoppas de går åt rätt håll tills på måndag, annars får jag vara hemma och söka läkare, för det smittar ju nått kopiöst. Sviiinjobbigt. Inte nog med det, hade en skitdag på jobbet med spöregn, gegga och sura ungar och sedan slog jag i knät som tusan när jag skulle hänga tvätt. Blir en inne-helg för mig. Laddat upp med diverse godsaker. Danne ska iväg hela dagen imorgon. Träningsdag och sedan lagfest. Då ska jag bada badkar, kolla på massa onödiga program och trycka i mig massa onyttigt. Egentligen ville jag inte kika in för att gnälla, utan för att be er att kika på min graviditetsnedräknare till vänster av sidan.... 125 dagar kvar! YEY!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0