9 dagar kvar!

Gud vad sega dagarna är nu. Både jag och Daniel går hemma och försöker fördriva tiden så gott det går med lite korta promenader och en jäkla massa tv-tittande. Orkar inte röra mig så fruktansvärt länge och då är inte möjligheterna att göra så mycket heller så stora. Idag är vi nere på ENSIFFRIGT. Nedräkningen kan börja på riktigt! Vi tvättade sängkläderna till spjälsängen en sista gång idag och även invigde babygymmet som stått ett bra tag. Såg och kändes mysigt. Daniel fick lägga sig i det och prova, haha! Han och pingu blev mates riktigt snabbt! Ja, de känns inte som jag har så mycket mer att säga. Har inte hänt något extra över det vanliga, så slutar nog pladdra här. Imorgon ska jag fika med Lowa & Carro på stan! :)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0