Great day!

Idag har jag något vårrus i kroppen. Det bara känns på något sätt. Man blir så lycklig av den första känslan och vårsolen. Energin bara sprudlar. Jobbade enstaka tre timmar idag, gick förbi blomsterlandet på vägen hem och köpte med lite tulpaner och en fin hjärtformad blomgrejs för att piffa upp lite här hemma. När jag väl var igång kunde inget stoppa mig. Vet inte vart allt kom ifrån. Slutade med att jag storstädade i flera timmar, piffade till med vårblommor och allt där till. Nu känns allt kliniskt rent och balkongdörren står på glänt med en strimma solsken som tittar in. UNDERBART! Lille filuren i magen har jag känt mest hela dagen idag. Det blir bara mer tydligt hela tiden. Att man kan älska någon så hååårt som man aldrig ens har träffat. Allt kretsar kring dig lille vän.

Nu väntar jag in danne som kommer hem från jobbet snart. Ska laga lite mat och sedan vidare för att få massage. Sköööönt. Precis idag när jag har som ondast i denna arma lilla rygg. Ha en underbar tisdag allihopp!



Kommentarer
Lowisa

Vart har ni köpt det köksbordet? :) Har du öppnat bloggen igen förresten, eller är det bara något knas sen du fick designen omgjord? Jättefint blev det i alla fall :)

2012-02-28 @ 15:14:23
Sandra

Jag låste upp den igen för det var så många som bad om lösenordet hela tiden. Orkade inte, haha. Det är faktiskt ren kreativitet bordet. Det är ett gammalt träbord som jag och Daniels mamma målat om till vitt. Stolarna med. Blev modernt och snyggt i vårat svarta kök :)

2012-02-28 @ 15:54:23
URL: http://textavkarlek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0