Underbara lördag!

Man har verkligen börjat få förhoppningar om att det ska bli lite vår nu. Vädret har ju varit helt fantastiskt i flera dagar!! Blir nog en sväng ner på stan för att njuta av vädret lite. Sol ger mig energi & det är precis vad jag behöver nu.

Annars då? Jag är nästan helt säker på att det är bebis som rör sig i magen några enstaka gånger om dagen. En helt fantastisk känlsa. Igår mer tydlig än innan. Nu får det gärna gå några veckor så de första sparkarna och buffarna kommer. Lär ju skita ner mig första gången, haha!! Annars har jag ingenting att berätta. Ville bara kika in & säga att jag lever. OCH GRATTIS till Amanda & Jesper som i förrgår fick en bedårande liten son!! Längtar så hemskt mycket! Ett halvår kvar nu. PHU!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0