Postafen, min gud!

Helt sinnessjukt vad en tablett kan göra!! Köpte postafen igår på Apoteket och slängde i mig en med detsamma. Efter vara en stund så försvann allt illamående totalt och jag blev hungrig igen. Helt fantastiskt. Jag har levt på frukt och fil i över en vecka nu för att inte matlusten funnits där, och igår tryckte jag en hel cornermeny. Varit helt utan tablett hela dagen idag och inte känt något förrän nu. Nu börjar det där jävla illamåendet komma tillbaka så det är nog dags för en tablett till. Varm som fan också. Gnäll gnäll. Konstigt nog blev jag orolig idag när jag inte kände några symptom. Skevt. Men nu när jag märker att det kommer och går får de gärna försvinna igen. Jaja. Babbel. Dags för en tablett och the voice.


Kommentarer
Cecilia

Skönt att det hjälpte med postafen :-) Inge kul att ha illamående sådär! Tycker dock man blir väldigt trött av postafen men det kan det vara värt :-) Glömde förresten, jag bloggar ju också så titta in om du vill, handlar ju om graviditeten allra mest :-)

2012-01-04 @ 23:08:48
URL: http://hemmahoscecilia.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0