Överväldigad

Ibland vill jag bara gråta. Inte för att jag är ledsen - tvärtom. Jag är så jävla lycklig. Idag är det första Juli och vi kan nu säga att nästa månad så kommer våran flicka till oss. Våran bebis. En del av oss. Något vi har skapat. Så jävla fantastiskt! Jag lider verkligen med alla som försöker att bli gravida men inte lyckas. Måste vara fruktansvärt. Hoppas alla lever på hoppet, för detta är någonting alla borde uppleva. Kan sitta och stirra på de små bebiskläderna och bara le. Kan inte fatta att det snart kommer vara en liten bebis i dom. Inte vilken bebis som helst, utan våran bebis. Våran lilla Livia. Det är ofattbart hur allt fungerar. Att man kan skapa något så fint. All den väntan, all den längtan. Gud vad det kommer vara värt det. Så mycket kärlek som jag har redan till den lilla varelsen. Kan inte tänka mig hur det kommer vara när vi snart får ha henne i våra armar. Kommer gråta, gråta, gråta. Jag ska ge dig hela min värld. Du ska få det bästa någonsin, min älskade dotter. 


Kommentarer
Emma J

Åh vad fint skrivet , fick allt en liten tår i ögat! Jag vill också uppleva allt det där nu! Längtar efter en bebis så det värker i kroppen ibland , men SNART har jag pluggat klart och då blir de allt bebisverkstad ;)) !!

Svar: Låter underbart Emma! All lycka till :))
None None

2012-07-01 @ 21:09:14
Linda

Åh jag längtar också Emma J. Jag blev klar med mina studier för ett år sedan och är mitt inne i bebisverkstan. Det är så spännande och jag håller på att spricka av längtan

Svar: Heja heja! :)
None None

2012-07-01 @ 21:23:33
URL: http://banydrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0