Ja, men sista nu, på riktigt.

Igår ringde en tjej från meandi som hade snappat upp ett meddelande jag skrev för ett tag sedan om ett par grodbyxor som jag ville ha, men hade utgått ur sortimentet. Hon hade nu lyckats få tag på både byxorna och bodyn så var ju vara tvungen att ha det! Tog storlek 74, så det är något att växa i. Har ju redan så mycket smått. Det är ju så sött så man dör. Hittade även finaste bodyn från småfolk som var rea på, så fick bli en sån med i storlek 68. Som sagt, större storlekar då jag inte har så mycket av det. NU ska jag fan inte köpa mer (förrutom Harley Davidson bodyn jag budat på på tradera). Lilltjejens blivande farfar kör ju Harley och han har letat efter en sån överallt, så såklart hon måste ha en också! Nu ska jag åka & ha familjedag med jobbet!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0