Tankar

Det är så sjukt mycket tankar som far runt i en blivande mammas huvud. Hur ser du ut? Vem är du? Kommer du likna mig eller Daniel? Vad kommer du ha för personlighet? Kommer du få mina blåa eller Daniels bruna ögon? Tusen frågor som man sitter och funderar på som man blir helt galen av att tänka på! Jag har väntat i 30 veckor!!! TRETTIO VECKOR! Hur länge som helst. Då är inte 10 så mycket! Rätt galet att jag snart har dig i mina armar och får svar på alla frågor. Hur man kan ha så mycket kärlek för någon som man aldrig träffat. Varenda liten rörelse du gör så stannar man till, ler och undrar vad du håller på med därinne. Du är så nära, men ändå så långt bort. Du är det första jag tänker på när jag ska sova och det första jag tänker på när jah vaknar. Jag längtar så sjukt mycket tills du kommer nu och jag kommer gråta i flera dagar när du är här. Helt ofattbart. Dina små bebishänder får jag snart röra vid. Bara tanken får mig att rysa och fälla en tår. Jag älskar dig, mitt mirakel.


Kommentarer
Cecilia

Svar: Tack :-) Ja, min sambo har bruna och jag blå. Så ska bli kul att se vilka han får, just nu är det en blandning. :-)

2012-06-08 @ 10:48:01
URL: http://hemmahoscecilia.webblogg.se/
moncan

Ohh :D Vet precis hur de är!! Fast jag får även tankar om mig, alltså vad folk ser mig som :S För man har hört väldigt många "vänner" säga "Du blir dålig mamma, du komme inte ha råd, du kommer inte klara av det". Sådana tankar har jag men ändå säger 99% av kroppen, skit i dom du klarar det och självklart vet jag det. Men får även du tankar om hur folk ser på dig? Sådär jobbiga som "va stor ja ser ut, va ser folk mig som? dom som inte vet jag är gravid, va tycker dom ja ser ut som?" Jag får as jobbiga sådana tankar :O Vet inte varför. Men kanske för man hade smal kropp innan med muskler o sådant haha.



Men vet precis dom tankar du skriver:D De ända jag vet om mitt barn är; son och blåa ögon då jag och pappan har blåa. Tänk om man kunde ha en UL-maskin hemma så man kunde se hur sitt barn rörde sig hela tiden :D för de hade vart så kul o se vad de e man känner som sparkar och vad den gör om den kickar som karate-kid eller bara knäar än.

2012-06-11 @ 09:26:51
URL: http://vwgolf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0